نارسایی کلیه با افزایش کراتینین 9 سال چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با افزایش کراتینین 9 سال چگونه آن را درمان

نام Ptient: تیم Daiana
سن: 10
جنسیت: زن
وضعیت تاهل: مجرد
محل تولد: KZ (قزاقستان)
در ژانویه 16،2015 تیم Daiana برای درمان بیشتر به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد. هر چند، او فقط ده سال است اما او تا به شده است از بیماری کلیوی برای بیش از نه سال رنج می برد.
تاریخچه پزشکی:
9 سال و 6 ماه پیش آزمون در بیمارستان محلی خود را نشان می دهد که + پروتئین، کراتینین 50umol / L سرم. سپس دکتر از اعضای خانواده به او گفت به او دور از عفونت و اطمینان خود را استراحت به اندازه کافی است.
7 سال پیش، آزمون نشان می دهد که پروتئین ++، کراتینین 200umol / L سرم، اوریک اسید 230umol / L و راست هیدرونفروز با گسترش حالب راست کردم. بر اساس آن تاریخ و علائم، دکتر تشخیص بیماری خود را به عنوان گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه، هیدرونفروز سمت راست با گسترش حالب راست، بنابراین او در زمان بهره برداری و حذف کلیه راست او و حالب راست.
یک ماه پیش، او سردرد و سرگیجه کردم با توجه به سرد است. این بار آزمون نشان می دهد که protein2 +، 600umol کراتینین سرم / L، اسید اوریک 580umol / L، فشار خون 145 / 90mmHg. بنابراین دکتر توصیه او را به دیالیز، 2 بار / هفته. اما هیچ کمک بسیار وجود دارد و ادرار خود را کاهش خروجی به 300ML / 24hours.
به منظور به دنبال درمان بیشتر، مادرش با طب مکمل و جایگزین او را به بیمارستان ما در ژانویه 16،2015.
پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما را یک برنامه درمانی برای او.
طرح درمان:
رژیم غذایی: کم نمک، کم چربی، پروتئین با کیفیت بالا، پورین کم و پتاسیم کم
به برخی از داروهای به تسکین علائم مانند اسید اوریک بالا
برخی از داروها منحصر به فرد چینی برای حفاظت از عملکرد کلیه و محافظت از کلیه ها باقی مانده از درمان damage.Those بیشتر شامل انما درمان، پا حمام درمانی، و گرم فشرده سازی درمانی.
به جز آن، پزشکان همچنین مخلوط Maikang او را به بهبود گردش خون و افزایش ایمنی می دهد.
پس از آن درمان روز، بیماری او در حال حاضر کنترل. چه چیزی بیشتر، عملکرد کلیه خود را کردم تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر او می تواند درمان اصرار دارند، من می دانم که او می تواند بدون دیالیز بهتر زندگی می کنند.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: